تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصری‌ها همچنان بالاتر از پرسپولیس

کد خبر: ۴۶۷۸۴۲

۱۱۳۵  بازدید

پرسپولیس در حالی تنها 5 گل خورده در مسابقات فوتبال لیگ برتر امسال دارد که در بخش لیگ های معتبر فوتبال دنیا تنها 2 تیم در لیگ مصر کمتر از این تیم گل خورده اند.

ورزش سه: تیم های فوتبال الاهلی با 4 گل خورده در 17 بازی و تیم الزمالک با دریافت 4 گل در 15 بازی از پرسپولیس در موقعیتی بهتر قرار دارند؛ البته تیم فوتبال پرسپولیس در 18 بازی 5 گل خورده است و این امکان وجود دارد که الاهلی و الزمالک مصر در تعداد بازیهای کمتری که نسبت به تیم فوتبال پرسپولیس دارند، گل های بیشتری دریافت کنند.

پرسپولیس 5 گل خود در مسابقات فوتبال لیگ امسال را برابر تیم های فوتبال فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، استقلال خوزستان  و پدیده مشهد دریافت کرده است. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تنها یک گل در تهران دریافت کرده و سایر گلها را در شهرستان های دیگر دریافت کرده است.

پرسپولیس در حال حاضر رکورد 384 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه خود را به عنوان یکی از بهترین رکوردهای متوالی گل نخوردن در اختیار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصری‌ها همچنان بالاتر از پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..