تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی پرونده‌های جذب 120 عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور

روند بررسی پرونده‌های اعضای هیات علمی با تاکید ریاست دانشگاه پیام نور سرعت گرفته و 120 پرونده جذب به وزارت علوم ارسال شده است.

منصور نجفی برزگر معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به میزان پژوهش‌های انجام شده اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقدام و عمل، دانشگاه‌های کشور از جمله پیام نور نقش موثری در تحقق این شعار دارند.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ها همیشه نقش موثری در اصلاحات کشور دارند و مرکز آموزش عالی پیام نور همیشه بر روی تحقیق و پژوهش تأکید فراوان دارد و طی سال‌های اخیر ارتباط موثری با بخش صنعت و صنایع کشور برقرار کرده است تا دانشجویان برای کسب تجربه بیشتر به کارخانجات مختلف کشور اعزام شوند.

برزگر ادامه داد:‌ دانشگاه‌ها می‌توانند فرهنگ اقتصاد مقاومتی را به جامعه و افراد معرفی کنند و با اجرای شعار اقتصاد مقاومتی کمک حال بزرگی برای مسئولان ذیربط کشور شوند.

وی عنوان کرد: با تأکید ریاست دانشگاه پیام نور جلسات شورای جذب اعضای هیأت علمی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود به طوری که در هفته سه جلسه هیأت ممیز برگزار و 120 پرونده جذب اعضای هیأت علمی بررسی می‌شود و در صورت کسب صلاحیت‌های لازم و کامل بودن مدارکشان پرونده به شورای گسترش برنامه‌ریزی وزارت علوم ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور بیش از چهار هزار نفر اعضای هیأت علمی دارد و حدود 300 دانشیار در این مرکز آموزش عالی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی پرونده‌های جذب 120 عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..