تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبری: کاش اخلاق همه بازیکنان مثل معروف بود

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: کاش همه بازیکنان از نظر راستی و درستی و صداقت مانند سعید معروف بودند.​​​​​​​

 معروف از نظر اخلاقی فوق العاده است

در این فصل از لیگ برتر والیبال صحبت های زیادی درباره اعتراض های سعید معروف به داوران و ناظران مسابقات مطرح شده است و حتی این بازیکن به همین دلیل یک جلسه از همراهی تیم پیکان محروم شد.پیمان اکبری در گفت و گو با سایت هواداری فدراسیون والیبال گفته است: «خوشحالم از اینکه معروف نسبت به سالهای قبل شرایط خیلی بهتری پیدا کرده است و در مقایسه با فصل های قبل اصلاً در زمین مسابقه حرفی نمی‌زند. خدا را شکر بالاخره جایی ناظرین قاطعیتی از خود نشان دادند. امیدوارم این قاطعیت فقط برای تیم ما نباشد و یا با ذهنیت قبلی انجام نشده باشد و برای تیم های دیگر هم اجرا شود.»

او در ادامه افزود:«بازیکن ما حق ندارد به کسی توهین کنند یا حرف نابجایی به داور بزند اما معروف کاپیتان تیم ماست و از نظر قانونی باید از حق تیم دفاع کند. امیدوارم همه بازیکنان از نظر راستی و درستی و صداقت مانند سعید معروف باشند. معروف از نظر اخلاقی فوق العاده است و شخصیتی بدون ریا دارد.»

منبع: ورزش سه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبری: کاش اخلاق همه بازیکنان مثل معروف بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..