تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ نیاوران با دست پر به استقبال دهه فجر می‌رود

مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران با تدارک برنامه‌های فرهنگی ویژه و رونمایی از تصانیف دوره انقلاب به استقبال دهه مبارک فجر می‌رود.

به گزارشحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران طی دهه مبارک فجر امسال رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و هنری انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه سال 1357 و انقلاب مشروطه در 3 بخش و با نگاهی متفاوت در این مجموعه بازنمایی می شود.

رونمایی از تصانیف دوره مشروطه و انقلاب اسلامی ایران که برای نخستین بار پس از انقلاب در یک مجموعه منسجم بازنمایی می شود بخشی از این رویدادهای فرهنگی است.

همچنین بازنمایی عناصر بصری و گرافیکی انقلاب 57 بخش دوم این رویداد را تشکیل می دهد و وقایع فرهنگی اجتماعی هنری مطبوعات دوره مشروطه و بهمن 57 سومین بخش برنامه ها است.

گفتنی است مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در دهه مبارک فجر امسال با نگاه متفاوت فرهنگی اجتماعی به استقبال سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می رود و وقایع دوران انقلاب را از منظر هنرمندان آن دوران به نظاره می نشیند.

نمایشگاه های یاد شده با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، انجمن صنفی طراحان گرافیک و موزه گرافیک برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ نیاوران با دست پر به استقبال دهه فجر می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..