تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای نوبخت به جای نگرانی برای برادر رئیس جمهور فکری به حال معیشت مردم کند/ نمایندگان به وظایف نمایندگی عمل کرده‌اند

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات امروز سخنگوی دولت در واکنش به موضع‌گیری‌های نمایندگان در خصوص حسین فریدون، گفت: آقای نوبخت به جای اینکه نگران آقای فریدون باشد فکری به حال معیشت و اقتصاد مردم کند.

وی افزود: آقای نوبخت عضو تیم اقتصادی دولت است و مناسب است که ایشان با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم مسائل معیشتی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد تا مسائل مربوط به آقای فریدون را.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان در ارتباط با حسین فریدون به وظایف نمایندگی خود عمل کرده‌اند، اظهار داشت: نمایندگان هر جا که ببینند منافع مردم به خطر می‌افتد به وظایف نمایندگی خود عمل می‌کنند.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه ریاست جمهوری جایگاه مقدسی است و نباید اجازه داد افرادی با عملکرد خود به این جایگاه مقدس خدشه‌ای وارد کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/R8PTFJ اخبار مرتبط منتظر باشید قوه قضاییه با استقلال و قاطعیت به همه موارد رسیدگی کند/ نیازی به نامه و درخواست نمایندگان نیست/ اگر اتهامات وارده درست نبود، چه پاسخی خواهیم داشت؟95/11/05 - 11:16



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای نوبخت به جای نگرانی برای برادر رئیس جمهور فکری به حال معیشت مردم کند/ نمایندگان به وظایف نمایندگی عمل کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..