تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات تماس تلفنی متهم مالی با نماینده مجلس/ مالامیر گفت که اگر برگردد مثل مهدی هاشمی دستگیرش می‌کنند

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اعلام اینکه پیامکی از طرف شب دوست مالامیری ـ مالامیر ـ خطاب به ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد ارسال شده است، گفت: در آن پیامک توهینی به بنده نیز صورت گرفته بود. 

وی خاطرنشان کرد: پس از چندی با همان شماره پیامک به خود من زنگ زد و از من پرسید شما چه شناختی از من داشتید که به من تهمت زدید؟ من یک ریال هم از دولت روحانی حقوق نگرفتم و تنها جرمم این است که از جریان اصلاحات دفاع کردم. 

ابطحی با اشاره به اینکه مالامیر روز گذشته در پیامکش نوشته بود که 10 سال است که ساکن امارات است اما در تماس تلفنی اظهار داشت که این مدت 13 سال است، گفت: به ایشان پاسخ دادم مگر شما مدعی نیستید که بی‌گناهید پس چرا به ایران نمی آیید؟ بیایید و چند روز مهمان خود من باشید. 

وی ادامه داد: مالامیر در جواب گفت که من به ایران نمی آیم چرا که اگر بیایم همچون مهدی هاشمی دستگیرم می‌کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به ایشان خاطرنشان کردم اگر از امثال مهدی هاشمی دفاع می‌کنی که دیگر بحثی نیست اما اگر واقعا بی‌گناه هستید بیایید و از پرونده خود دفاع کنید. 

وی اضافه کرد: آقای مالامیر در تماس گفت جزوه‌ای را برایت ارسال می‌کنم آن را مطالعه کن که نام همه شرکت‌های تحت فعالیت من در آنها آمده است و پس از مطالعه به بانک مرکزی بگویید که نتیجه استعلام را اعلام کند.

ابطحی با تصریح بر اینکه مالامیر در این تماس تلفنی تأکید کرد که ارتباط مالی با حسین فریدون ندارد، گفت: آقای مالامیر عنوان داشت که پیش از روی کار آمدن دولت آقای روحانی 300 میلیارد تومان وام گرفته است که صد میلیارد آن را تاکنون پس داده است. 

وی اظهار داشت: من خطاب به ایشان گفتم من همه اسناد و مدارک تخلفات شما را دیده‌ام اما ایشان پاسخ داد این اسناد را ندیده‌ای و دروغ می‌گویی.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: پس از تماس آقای مالامیر و من پیامکی از طرف «فاطمه مالامیر» برای من ارسال شد که مضمون آن این بود که به پدر من تهمت زده‌ای و من روز قیامت جلوی تو را می‌گیرم. 

انتهای پیام/

http://fna.ir/X87S2H اخبار مرتبط فراکسیون امید با تخلف و فساد مالی افراد وابسته به دولت مقابله می‌کند95/11/05 - 12:39برخورد با «فریدون» می‌تواند گام اول رئیس جمهور برای مبارزه با فساد باشد/ لزوم شفاف‌سازی در مورد پرونده برادر رئیس‌جمهور95/11/05 - 12:59محاکمه برادر رئیس‌جمهور یک مطالبه عمومی است/ دولت در مقابل محاکمه «فریدون» مقاومت نکند95/11/05 - 15:34منتظر باشید قوه قضاییه با استقلال و قاطعیت به همه موارد رسیدگی کند/ نیازی به نامه و درخواست نمایندگان نیست/ اگر اتهامات وارده درست نبود، چه پاسخی خواهیم داشت؟95/11/05 - 11:16شاید روحانی خسته شده باشد و برای انتخابات نیاید/ فراکسیون امید با فساد مالی افراد وابسته به دولت مقابله می‌کند/ در مجلس کارهای پشت صحنه را انجام می دهم95/11/05 - 10:38شاهد هیچ برخوردی از سوی دولت با «حسین فریدون» نیستیم95/11/05 - 11:41رئیس‌جمهور اجازه رسیدگی به تخلفات اطرافیانش را بدهد/ قوه قضاییه به طور جدی با فریدون و دانیال‌ زاده برخورد کند95/11/05 - 08:00اعضای کمیته بررسی مدرک تحصیلی فریدون انتخاب می‌شوند95/11/04 - 17:07مستندات کافی درباره «حسین فریدون» وجود دارد/ قوه قضائیه پیگیری کند95/11/04 - 15:29چک‌های ۶ و ۸ میلیاردی دانیال‌زاده برای منزل همسر حسین فریدون/ با وزرای دارای ثروت‌ هزار میلیاردی نمی‌شود شعار مبارزه با فساد سر داد95/11/04 - 16:07افکار عمومی به شدت منتظر روشن شدن رابطه «حسین فریدون» با متهم مالی هستند95/11/04 - 15:34رئیس‌جمهور درباره ارتباط برادرش با متهمان بانکی توضیح دهد/ در این مسیر هیچ گونه تبعیض و مسامحه قابل پذیرش نیست95/11/05 - 12:26 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات تماس تلفنی متهم مالی با نماینده مجلس/ مالامیر گفت که اگر برگردد مثل مهدی هاشمی دستگیرش می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..