تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادسازی شهرک‌های «سربس و الحسامیه» در شرق استان حلب

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات خود در شرق استان حلب با حملات گسترده به مواضع تروریستهای داعش به ورودی شهرک «ام العمد»رسیدند.

نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند شهرکهای «سربس و الحسامیه» را در شمال شهرک «الدرعیه» به طور کامل آزاد کنند و دهها داعشی را از پای درآورند.

اندازه واقعی    

همزمان یگان موشکی و توپخانه‌‎ای ارتش مواضع تروریستها را در شهرک «الشعاله» و گردان پدافند هوایی هدف قرار می دهد و خود را برای آزادسازی این مناطق آماده می کند.

به گزارش فارس، درگیریها در حومه روستاهای «ام العمد و تل رحال » به شدت ادامه دارد و نیروهای سوری در حال پیشروی و پاکسازی این روستاها هستند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با بین الملل فارس اعلام کرد که با پیشروی نیروهای سوری و مقاومت، شهرکهای ام العمد و تل رجال از لحاظ نظامی ساقط شده به شمار می آید.

با پاکسازی شهرکهای ام العمد و تل رجال نیروهای سوری به نقاط هم مرز با ارتش ترکیه و سایر عناصر تروریستی می رسند و به نظر می رسد دامنه عملیات به سوی شرق ادامه پیدا کند.

نیروهای سوری و مقاومت در مرحله بعد، آزادی روستاهای شعاله در شمال شهرک ام العمد و روستای خربشه را در شرق در دستور کار قرار می دهند.

روز گذشته نیز نیروهای سوری به فرماندهی سرهنگ «نمر» موفق شدند با حملات وسیع شهرک «رسم العلم» را به طور کامل آزاد کنند و وارد دانشگاه «المامون» و مدرسه پلیس در جنوب در شهرک «المدیونه» شوند.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/DZWYAW اخبار مرتبط جدایی «جیش المجاهدین» از النصره در حلب و ادلب و الحاق به «احرار الشام»95/11/05 - 14:31«رسم العلم» در شرق استان حلب از داعش پس گرفته شد95/11/04 - 16:10پیشروی ارتش در شرق حلب؛ نیروهای سوری در آستانه ورود به حومه «رقه»95/11/04 - 09:13آزادسازی 5 شهرک دیگر در شرق حلب95/11/03 - 14:52تشکیل یک لشکر جدید نظامی در حلب سوریه95/11/03 - 14:13



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادسازی شهرک‌های «سربس و الحسامیه» در شرق استان حلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..