تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشنامه "تبصره الحاقی به ما&am

بخشنامه "تبصره الحاقی به ماده 342 قانون آیین دادرسی کیفری از سوی آیت الله آملی لاریجانی به واحدهای قضایی سراسر کشور ابلاغ شد.

بخشنامه

به واحدهای قضایی سراسر کشور

در اجرای تبصره الحاقی به ماده 342 قانون آیین دادرسی کیفری، مصوب 1392 و اصلاحات و الحاقات بعدی و با توجه به تبصره 11 قانون بودجه سال 1395 کل کشور، در دعاوی مربوط به مطالبه خسارت موضوع ماده 260 قانون فوق و ماده 30 قانون نظارت بر رفتار قضات مصوب 1390 و سایر مواردی که دیه از بیت المال یا دولت مطالبه می شود، مراجع قضایی موظفند از وزارت دادگستری برای جلسه رسیدگی دعوت و رای صادره را به وزارت فوق ابلاغ نمایند.

صادق آملی لاریجانی

95/11/3

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشنامه "تبصره الحاقی به ما&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..