تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی اپلیکیشن GIF Recipes؛ معلم آشپزی با تصاویر متحرک

دستورات کتاب های آشپزی معمولا واضح و روشن اند: “نان را به شکل لوله ای درآورید، گوشت را تا تغییر رنگ تفت بدهید، به کیک برش های اریب بزنید” و جملاتی مثل این که در ظاهر انجامشان کار سختی نیست. اما همین توضیحات  وقتی همراه با آموزش تصویری نباشند ممکن است آشپزهای آماتور را گیج کرده و به دردسر بیندازند.

خوشبختانه تصاویر GIF در چنین مواقعی به کار می آیند، زمانی که می خواهید مراحل پخت یک غذا را به گویاترین شکل تصویری و با سبک ترین فرمت ممکن به کسی آموزش بدهید. GIF Recipes اپلیکیشنی است که در آن بیش از 1200 تصویر متحرک گویا برای پخت لذیذترین غذاها پیدا می کنید.

دستور پخت غذاهای آسیایی و اروپایی، پیش غذا و دسر و شیرینی های فانتزی مواردی هستند که در GIF Recipes در قالب GIF های کوتاه و سبک به شما آموزش داده می شوند.

هر غذایی که در اپلیکیشن جستجو کنید یک صفحه مخصوص به خود دارد که در آن به جز نمایش عکس متحرک، مواد لازم و مراحل تهیه به شکل متنی هم ذکر شده. این توضیحات و تصویر متحرک مکمل یکدیگرند تا به بهترین شکل دستور پخت صحیح را یاد بگیرید.

در حال حاضر بیش از 1200 تصویر در آرشیو اپلیکیشن وجود دارند که می توانید از طریق جستجوگر داخلی اپ به آن ها دسترسی داشته باشید. متأسفانه همه این عکس ها به راحتی بارگذاری نمی شوند و شاید احتیاج باشد که گاهی از ابزار تغییر دهنده آی پی استفاده کنید، اما موارد زیادی هستند که برای باز شدن خیلی آزارتان نمی دهند.

هر دستور پختی را که دوست داشتید می توانید به منوی Favorite ها اضافه کنید. همچنین نظرات کاربران را هم می توانید زیر هر غذا بخوانید که بعضی از آن ها حاوی ترفندهای جالب و مفیدی هستند.

متأسفانه تصاویر اپلیکیشن را نمی توان در حالت آفلاین تماشا کرد، امکان اشتراک گذاری وجود ندارد و ممکن است بعضی از غذاها با ذائقه تان سازگار نباشند، اما نمی توانیم انکار کنیم که ایده GIF Recipes ایده فوق العاده ایست که می تواند خیلی ها را به آشپزی علاقه مند کند.

حتی شک نداریم که ساخت نمونه ایرانیزه شده آن هم با استقبال خوبی از سوی هموطنانمان مواجه می شود و امیدواریم که به زودی شاهد چنین اپلیکیشنی در استورهای داخلی ایرانی هم باشیم. GIF Recipes را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Gif Recipes Gif Recipes قیمت: رایگان سازنده: Emerge Apps سیستم عامل: اندروید حجم: 3.6 مگابایت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی اپلیکیشن GIF Recipes؛ معلم آشپزی با تصاویر متحرک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..