تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی آخر یکی از آتش‌نشان ها با همسرش

حسین حسین‌زاده یکی از شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو است که روز حادثه در ساختمان پلاسکو بوده و پیکر او هنوز پیدا نشده است.

حسین حسین‌زاده یکی از شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو است که روز حادثه در ساختمان پلاسکو بوده و پیکر او هنوز پیدا نشده است.

 یکی از نزدیکان این شهید آتش‌نشان درباره خصوصیات وی می‌گوید: شهید حسین‌زاده عاشق کار آتش نشانی بود و بسیار هم دل‌رحم و مهربان بود.

عموی شهید حسین‌زاده که داغدار برادرزاده خویش است نیز ادامه می‌دهد: شهید حسین زاده ۲۷ ساله بود و سه سال بود که ازدواج کرده بود، هنوز فرزندی نداشت و صبح هنگامی که شیفت را تحویل می‌گیرد جزو نخستین نیروهای اعزامی به پلاسکو بوده است.

به گفته عموی این شهید، او همان ابتدا قبل از ریزش ساختمان با همسرش تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که به محل حادثه پلاسکو بیاید. هنگامی که همسرش را می‌بیند کارت‌های اعتباری خود را به او تحویل می‌دهد و می‌گوید که قسط‌های او را پرداخت کند و به او می‌گوید که ممکن است دیگر مرا نبینی.

عموی شهید حسین‌زاده همچنین می‌گوید: وی جزو رزمی‌کاران بوده است و همچنین در تیم‌های کشوری رتبه داشته است. بسیاری از ورزشکاران رزمی برای ابراز همدردی به ما سر زده‌اند.

شهید حسین زاده  از آتش‌نشانان ایستگاه ۶۰ خیابان پیروزی بوده است که در فاجعه ساختمان پلاسکو به شهادت رسیده است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/369475

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی آخر یکی از آتش‌نشان ها با همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..