تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف پیکر سه مسلمان روهینگیایی در غرب میانمار

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از خبرگزاری آراکان، منابع خبری میانمار اعلام کردند: اهالی منطقه «منگدو» در ایالت راخین، پیکر این سه مسلمان روهینگیایی را در نزدیکی روستای «باداکار» از توابع این شهر در نزدیکی مرز بنگلادش پیدا کردند.

 

از سوی دیگر، پلیس با کشف هویت قربانیان اعلام کرد که این سه نفر «محمد شاوفی»، «سونتار احمد» و «محمد سیوباینگ» هستند که از روز جمعه، اول بهمن‌ماه ناپدید شده بودند.

یکی از افسران پلیس منطقه در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی تلاش کرد که کشته‌شدن این سه مسلمان روهینگیایی را به گروه‌های مسلح نسبت دهد و مدعی شد: براساس گفته‌های ساکنان روستا، این سه نفر به دلیل همکاری با مقامات میانمار در پیگرد قراردادن افراد مسلح، ربوده شده و در نهایت کشته شدند.

ایالت راخین از ۱۸ مهرماه سال جاری و در پی حمله افراد مسلح به چند مقر پلیس در این ایالت مسلمان‌نشین و کشته‌شدن ۹ نیروی پلیس، شاهد حملات وحشیانه و غیرانسانی از سوی نیروهای ارتش میانمار و شبه‌نظامیان بودایی علیه اقلیت مسلمان روهینگیا است، به‌طوری‌که این اقدامات وحشیانه تاکنون منجر به کشته‌شدن صدها مسلمان و بازداشت شمار زیادی از آن‌ها شده است.

از سوی دیگر، «مینت نوی»، وزیر دفاع میانمار که کشورش از مهرماه جاری با حمایت از شبه‌نظامیان بودایی، جنایات وحشیانیه‌ای را علیه مسلمان بی‌گناه روهینگیا مرتکب شده است، از جامعه بین الملل خواست که زمان کافی برای حل بحران اقلیت مسلمان روهینگیا را در اختیار این کشور قرار دهد.

ایکنا/222




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف پیکر سه مسلمان روهینگیایی در غرب میانمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..