تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان از من خواسته به پرسپولیس یا تراکتور نروم!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرشید باقری در رابطه با بحث جدایی اش از استقلال اظهار داشت: من چند روزی است که پیگیر جدایی ام از استقلال هستم. دیروز صبح هم جلسه ای را به همراه وکیلم با افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال داشتم. ما همانطور که گفتم درخواست رضایت نامه کرده بودیم و این درخواست را به صورت مکتوب به افتخاری ارائه کردیم.

وی افزود: با افتخاری به این نتیجه رسیدیم که من جدا شوم اما او در این جلسه که یکی، 2 ساعت به طول انجامید، گفت باید با منصوریان صحبت کنم. این کار انجام شد و افتخاری هم با سرمربی تیم صحبت کرد تا بحث جدایی من به سرانجام برسد.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: افتخاری بعد از صحبت با منصوریان گفت که سرمربی تیم به شرطی رضایت داده که تو به پرسپولیس یا تراکتورسازی نروی. بازهم خود افتخاری گفت که کارت را درست می کنم و نگران نباش اما بازهم خبری از صدور رضایت نامه نشد.

باقری در ادامه بیان داشت: من بارها گفتم اصلا بحث رفتن به پرسپولیس یا تراکتورسازی نیست، بلکه من می خواهم به خاطر اینکه بازی نمی کنم، جدا شوم. به هر حال افتخاری به قولی که به من داده بود عمل نکرد و من از او ناراحت هستم.

وی در پایان افزود: من از صبح امروز هم به باشگاه رفتم اما هیچ کس اینجاست. هیچ مسئولی نیست که کار مرا انجام بدهد اما من تا زمانی که رضایت نامه ام را نگیرم، از باشگاه نمی روم و همین جا نشسته ام.

کاپ

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان از من خواسته به پرسپولیس یا تراکتور نروم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..