تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش شعب شورای حل اختلاف ویژه حادثه ساختمان پلاسکو

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز شوراهای حل اختلاف استان تهران، عباسعلی دریانی که پیشتر از اختصاص دو شعبه ویژه برای رسیدگی به امور قضایی بازماندگان شهدا و جانباختگان و کسبه حادثه ساختمان پلاسکو خبر داده بود، گفت: دو شعبه ویژه جدید علاوه بر شعبات قبلی، برای رسیدگی به تمام امور حقوقی و قضائی بازماندگان شهدا و جان‌باختگان حادثه پلاسکو در شورای حل اختلاف تهران آماده پاسخ گویی و انجام وظیفه در این راستا هستند. 

وی اضافه کرد: این شعب آمادگی رسیدگی به مواردی از قبیل اسناد و مدارک مفقودی کسبه و مالکین و نیز انحصار وراثت متوفیان این حادثه را دارند.

دریانی ضمن ابراز تأسف از این حادثه تلخ تأکید کرد : به عنوان کمترین سهمی که می‌توان در تکریم بازماندگان و ابراز همدردی با آنان داشت، تمامی رسیدگی ها به خانواده‌های شهدا و جان باختگان حادثه لاسکو به طور ویژه و خارج از نوبت انجام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش شعب شورای حل اختلاف ویژه حادثه ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..