تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمای تهران فردا به «منفی 3 درجه» می‌رسد/ شدت بارش برف در 10 استان در روز پنج‌شنبه

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشور شده بود امروز رفته‌رفته از شمال شرق خارج خواهد شد و از فردا چهارشنبه سامانه جدیدی در غرب و شمال غرب کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی جدید بارشهای باران و برف در غرب، شمال‌ غرب، مرکز، زاگرس و البرز فعالیت خواهد کرد.

وظیفه با بیان اینکه بارشهای ایجاد شده از این سامانه بارشی تا آخر هفته در کشور به وقوع می‌پیوندد، تصریح کرد: این سامانه بارشی ابتدا در غرب، سپس در مرکز و رفته‌رفته به جنوب غرب و شمال شرق کشور خواهد رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: شدت بارشهای برف و باران در روز پنجشنبه در استانهای کرمانشاه، لرستان،‌ ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری آذربایجانها، همدان مرکزی، قزوین، البرز و تهران رخ خواهد داد.

وظیفه افزود: بارشهای باران و برف در روز جمعه در استانهای کرمانشاه لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خوزستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، کردستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی به وقوع می‌پیوندد.

وی با بیان اینکه امروز هوای تهران به 7 درجه بالای صفر رسید، گفت: صبح امروز دمای تهران به صفر رسید و فردا صبح نیز دمای هوای تهران به 3 درجه زیر صفر خواهد رسید و یخبندان ایجاد خوادهد شد.

وی تبریز را با دمای هوای 11 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس را با دمای 25 درجه بالای صفر گرمترین نقاط کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمای تهران فردا به «منفی 3 درجه» می‌رسد/ شدت بارش برف در 10 استان در روز پنج‌شنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..