تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدر: انتقال سفارت آمریکا به قدس، اعلام جنگ علنی علیه اسلام است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت که هرگونه تصمیم دولت جدید آمریکا در خصوص انتقال سفارت این کشور به قدس به منزله اعلام جنگ علنی علیه اسلام است.

وی خواستار تشکیل تیپی ویژه برای آزادسازی قدس شد و گفت که اتحادیه عرب یا باید استعفا دهد یا در مقابل تجاوزهای آشکار، به صورت جدی بایستد.

رهبر جریان صدر عراق همچنین از سازمان همکاری اسلامی و کشورهای اسلامی خواست که در مقابل تجاوز‌ها نه به‌طور نمادین، بلکه به صورت جدی بایستند.

وی از کشورهای اسلامی خواست که سفارت‌خانه‌های اسرائیل و آمریکا را تعطیل کنند و در مقابل فشارهای آن‌ها عقب‌نشینی نکنند.

صدر گفت: ما تا زمانی که آن‌ها روابطی مسالمت‌آمیز با ما داشته باشند، خواهان صلح هستیم و الا تمام درها را به روی آن‌ها می‌بندیم.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا که کاملا حامی و جانبدار رژیم صهیونیستی است، در جریان تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد، اظهاراتی که خشم گسترده فلسطینیان و حامیان آن‌ها در سرتاسر جهان را به همراه داشت.

در همین حال، 100 عضو کنگره آمریکا طی روزهای گذشته با امضای طوماری از دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا خواستند که به محض در دست گرفتن زمام امور کاخ سفید، سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدر: انتقال سفارت آمریکا به قدس، اعلام جنگ علنی علیه اسلام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..