تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی نفرات اعزامی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ناصر رسولی رئیس سازمان تیم های ملی در این باره اظهار داشت: بلافاصله بعد از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اردوی ورزشکاران با هدف مسابقات جام جهانی هندوستان با 30 تیرانداز شروع شد.

وی در ادامه افزود: با تشکیل دو جلسه کمیته فنی در خصوص اعزام تیراندازان به مسابقات جام جهانی هندوستان، اجماع نظر به این بود که تیم کیفی و نفراتی که در جایگاه بالاتر و مناسبی هستند و توانایی فینالیست شدن  را دارند اعزام شوند.

حال در مجموع مقرر شد 8 تیرانداز با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی، حسین باقری و پوریا نوروزیان در رشته تفنگ و گلنوش سبقت الهی، الهام هریجانی، محمد احمدی و وحید گل‌خندان در تپانچه در رشته‌های تفنگ بادی آقایان و بانوان، سه وضعیت آقایان و بانوان، درازکش آقایان و همچنین در تپانچه 10 متر آقایان و بانوان، 50 متر تپانچه آقایان و 25 متر تپانچه بانوان پا به رقابت بگذارند.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم درخشش تیم ملی تیراندازی، پلی باشد تا در رقابت‌های همبستگی اسلامی بتوانیم بهتر ظاهر شویم.

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی- هندوستان از 4 الی 14 بهمن ماه در کشور هندوستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی نفرات اعزامی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..