تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگینامه مرتضی طلایی ، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران

Morteza Talaei1 زندگینامه مرتضی طلایی ، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهرانمرتضی طلایی در سال ۱۳۳۷ در شهر اصفهان دیده به جهان گشود. وی تحصیل را در مدرسه طیب و سپس حاتم بیک و صارمیه زادگاه خود آغاز کرد. از ۱۲ سالگی همراه با تحصیل برای کمک به خانواده، مشغول به کار شد. برای آشنایی بیشتر با مرنضی طلایی ادامه این مقاله آسمونی را مطالعه فرمایید.

در سال ۵۶ به خدمت سربازی اعزام شد و در سال ۵۷ با اوج گرفتن مبارزات حق طلبانه ملت با فرمان حضرت امام(ره) از پادگان فرار کرد. با پیروزی انقلاب به بسیج اصفهان پیوست و پایه‌گذار بسیج میدان قیام اصفهان شد.

با شروع جنگ تحمیلی با مسئولیت‌هایی چون مسئول بسیج منطقه ۳ اصفهان و مسئول عملیات بسیج عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در عملیات فتح المبین برای نخستین بار به درجه رفیع جانبازی نایل آمد.

در سال‌های ۶۴ مسئولیت فرماندهی سپاه خوانسار، ۶۵ سپاه برخوار و میمه و ۶۷ کاشان را بر عهده داشت.Morteza Talaei2 زندگینامه مرتضی طلایی ، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران

با پایان جنگ به نیروی انتظامی پیوست و در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد مسئولیت فرماندهی انتظامی شهر اصفهان و جانشینی استان را بر عهده داشت.

در سال ۷۶ مسئولیت فرماندهی انتظامی مازندران را بر عهده گرفت و در سال ۸۰ به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.

در سال ۸۵ مقارن با بازنشستگی از نیروی انتظامی با شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، به عنوان منتخب دوم وارد شورای شهر تهران شد و مسئولیت ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی آن را بر عهده گرفت. طلایی بعد از آن نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی که فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی است در سال ۱۳۵۸ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب سه فرزند شد.

طلایی در سال ۱۳۸۶در زمان فرماندهی اسماعیل احمدی مقدم با درجه سرتیپ تمام از فرماندهی پلیس تهران بزرگ بازنشسته شد و به عنوان نماینده مردم اصفهان انتخاب شد و به مجلس شورایی اسلامی راه یافت.Morteza Talaei3 زندگینامه مرتضی طلایی ، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران

برخی از مسئولیت‌های مرتضی طلایی:

فرماندهی بسیج منطقه ۳ اصفهان. فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوانسار. فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان برخوار. فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان میمه. فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان کاشان. فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان. فرماندهی انتظامی استان مازندران. رئیس پلیس تهران بزرگ. عضو شورای اسلامی شهر تهران. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد ساماندهی تشکل‌های مردمی شورای شهر تهران.Morteza Talaei4 زندگینامه مرتضی طلایی ، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران

Morteza Talaei5 زندگینامه مرتضی طلایی ، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران

- اخبار جدید حادثه، کلیک نمایید: ساختمان پلاسکو

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگینامه مرتضی طلایی ، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..