تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموزان دختر مدارس شفت به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

سرهنگ شهرام قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ظهر سه شنبه ۱۵۰ دانش آموز مدارس دخترانه شهرستان شفت در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این دانش آموزان به مدت چهار روز از این مناطق بازدید می کنند، افزود: اروندکنار، هویزه، شلمچه و... از جمله مناطقی هستند که مورد بازدید این دانش آموزان قرار می گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به اینکه انتقال آرمان، اهداف، و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه یکی از مهم ترین اولویت ها و وظایف مسئولان نظام مقدس اسلامی است، گفت: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از این راهکارها برای انتقال این فرهنگ است.

وی اجرای برنامه های فرهنگی، بازگویی خاطرات رزمندگان، ایثارگران و شهدا و...توسط راویان بخشی از برنامه های این اعزام ها عنوان وتصریح کرد: آشنایی و آگاهی نسل جوان جامعه با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  و تجدید میثاق با آرمان های شهدا از اهداف اعزام این کاروان ها محسوب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموزان دختر مدارس شفت به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..