تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینـی هـوای خراسان رضوی

بدلیل وجود رطوبت ناشی از بارشهای اخیر انتظار می رود طی امروز و امشب در بخشهایی از استان بویژه در نواحی کوهستانی بارشهای خفیف و پراکنده ای بیشتر بشکل برف است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ازفردا و روز پنجشنبه جوی نسبتا پایدار بر روی استان مستقر می باشد که این روند سبب افزایش نسبی دما و در برخی نقاط خصوصا در نوار شرقی و در بخشهایی از نیمه جنوبی استان موجب وزش باد نسبتا شدید خواهد شد.

از عصر روز پنجشنبه استان مجددا تحت تاثیر موج جدیدی از بارشها قرار خواهد گرفت که پیش بینی می شود در روز جمعه در اکثر نقاط استان بارندگی داشته باشیم .

همچنین در ساعات بامداد و اوایل صبح پدیده مه بشکل گسترده ای در سطج استان تشکیل خواهد شد .

گزارش وضع هوا در 24 ساعت گذ شته :

در 24 ساعت گذشته قوچان و جوین با حداقل دمای 8- درجه سلسیوس سرد ترین و بردسکن با حداکثر دمای 9+ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مقدس مشهد بین 2- و 2+ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بردسکن و بمقدار 68 کیلومتر بر ساعت و بیشترین مقداربارندگی از ایستگاه هواشناسی گناباد و بمیزان 7.1 میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینـی هـوای خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..