تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحد غیر مجاز فرآوری پوست در بوئین زهرا پلمپ شد

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016049

رییس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: پیرو گزارش مردمی و با همکاری مقام قضایی و نیروی انتظامی ، یک واحد غیر مجاز دپو و فرآوری پوست پلمپ گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر مهدی مهرزاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در گفت‌وگو با بوئین امروز  ، گفت : کلیه فرآورده های خام دامی که در زمان حیات دام و یا پس از کشتار آن حاصل می شود ، باید تحت نظارت دامپزشکی فرآوری و حمل گردد،که واحد مذکور به دلیل عدم نظارت دامپزشکی، تحت پیگرد قانونی قرار گرفت و از ادامه کار آن جلوگیری بعمل آمد.

مهرزاده تشریح کرد:متصدی این واحد در یک واحد مسکونی ، اقدام به دپوی پوست و فرآوری اولیه آن می کرد که این امر موجب نارضایتی اهالی و آلودگی زیست محیطی منطقه شده بود.

این مقام مسئول از عموم مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از این دست مراتب را در اسرع وقت اطلاع رسانی کنند و با تاکید بر تعهد این اداره به حفظ اطلاعات اشخاصی که در این زمینه به این اداره یاری می رسانند گفت : برای ارتقاء سطح بهداشت در جامعه  نیاز به مشارکت جمعی می باشد که در این بین نقش عموم مردم بسیار مهم و اساسی می باشد.

رئیس دامپزشکی بوئین زهرا در خصوص اهمیت برنامه های آموزشی – ترویجی ابراز کرد : خوشبختانه با توجه به اقدامات آموزشی-ترویجی متعدد که در این زمینه توسط همکاران بخش های مختلف دامپزشکی شده است روز به روز شاهد مشارکت بیشتر مردم در این زمینه هستیم.

وی درپایان ضمن اخطار به کارگاه های غیر مجاز که اقدام به تولید ، فرآوری و یا عرضه محصولات دامی ، خارج از زنجیره بهداشتی می نمایند از همشهریان خواست تا با اطلاع رسانی از طریق سامانه تلفن گویای ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ این اداره را در ارتقاء سطح بهداشت عمومی یاری رسانند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحد غیر مجاز فرآوری پوست در بوئین زهرا پلمپ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..