تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید عسل به نام تولید کنندگان و شیرینی آن به کام دلالان/ وضعیت فروش عسل در زنجان خوب نیست/تولید 600 کیلو گرم عسل توسط کارآفرین زنجانی

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015919

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه وضعیت فروش عسل در زنجان خوب نیست،گفت: بازار فروش عسل در دست واسطه ها و دلالان قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید عباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه دارای تحصیلات کارشناسی ارشد رشته کشاورزی هستم، اظهار کرد: نزدیک به یک سال است که کار پرورش زنبور عسل را در راستای اقتصاد مقاومتی راه اندازی کرده ام.

وی به علت راه اندازی زنبورداری اشاره کرد و افزود: چون رشته تحصیلی کشاورزی دارم و نزدیک به 20 دوره آموزشی را در فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی سپری کرده ام باعث شد که زنبور داری را راه اندازی کنم.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی به پشتیبانی های مالی و نیروی انسانی اشاره داشت و تصریح کرد: در ابتدای راه اندازی زنبور داری با حمایت های خانواده از جمله پدرم و سرمایه اولیه 6 میلون تومان با توکل به خدا برای پرورش زنبور عسل کندو تهیه کرده ام.

کارافرین زنجانی کندو های زنبور عسل خود را به 70 کندو رساند

عباسی بابیان اینکه در ابتدای راه اندازی زنبورداری 25 کندو تهیه و فعالیت خود را در راستای پرورش زنبور عسل آغاز کردم، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تعداد کندوهای زنبورعسل خود رابه 70 کندو رسانده ام.

وی به تسهیلات دریافتی از دولت اشاره کرد و افزود: نزدیک به 30 میلیون تومان تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی و افزایش کندو های زنبور عسل از بسیج سازندگی وام دریافت کرده ام.

کارآفرین زنجانی زمینه اشتغال دو نفر را فراهم کرده است

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه به علت تغییر دما در استان زنجان و برودت و سردی هوا و تلفات بیش از حد زنبورها ماهیانه تا به امروز 600 تا 800 هزارو تومان درآمد کرده ام،گفت: در این راستا با پرورش زنبور عسل زمینه اشتغال دو نفر را فراهم کرده ام.

عباسی با بیان اینکه عسل تولیدی را خودم به شخصه در بازار به فروش می رسانم، خاطرنشان کرد:وضعیت فروش عسل در زنجان خوب نیست چرا که واسطه ها و دلالان با حضور خود در خرید و فروش عسل مشکلات اساسی را برای زنبور داران به ارمغان آورده اند.

وی به تولیدات عسل خود طی سالجاری اشاره کرد و افزود: به صورت میانگین طی سالجاری نزدیک به 600 کیلوگرم عسل از کندو های موجود در زنبور داری تولید کرده ام.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی به مشکلات خود اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون هیچ حمایتی از هیچ ارگان دولتی به زنبور داری نشده است فقط در این راستای با وام دریافتی از بسیج سازندگی توانسته ام مقداری از مشکلات خودم را رفع کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید عسل به نام تولید کنندگان و شیرینی آن به کام دلالان/ وضعیت فروش عسل در زنجان خوب نیست/تولید 600 کیلو گرم عسل توسط کارآفرین زنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..