تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورزشکاران در چارچوب مقررات فدراسیون ها در مسابقات شرکت کنند

ساعت: 16:09 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015419

رییس اداره ورزش و جوانان سرشت گفت: مسابقاتی در کشورهای خاص و بسیار رده پایین نسبت به کشورمان برگزار می شود که در چارچوب فدراسیون های ورزشی نبوده و بیشتر جنبه گردشگری ورزشی دارد و تنها هدف آنها درآمدزایی برای افراد سودجو بوده که از احساسات پاک ورزشکاران ما سوء استفاده می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، "کمال بیدخ" روز سه شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان ووشوی شهرستان، با توصیه به خانواده ها گفت: سعی کنید هر مسابقه ای که فرزندان شما به آن اعزام می شوند برای ضایع نشدن حق ورزشکاران، زیر نظراداره ورزش و جوانان و در چارچوب فدراسیون های ورزشی و یا هیات های ورزشی استان و شهرستان ها صورت پذیرد.

رییس اداره ورزش و جوانان سردشت اظهار کرد: گاها مسابقاتی در کشورهای خاص و بسیار رده پایین نسبت به کشورمان برگزار می شود که در چارچوب فدراسیون های ورزشی نبوده و بیشتر جنبه گردشگری ورزشی دارد و تنها هدف آنها درآمدزایی برای افراد سودجو بوده که از احساسات پاک ورزشکاران ما سوء استفاده می کنند.

وی افزود: این اشخاص با عناوین کاذبی که در این مسابقات برای ورزشکاران فراهم می کنند، سعی در گمراه نمودن آنها دارند که وظیفه ما و خانواده ها این است که نسبت به این مسایل هوشیارانه تر عمل کنیم.

بیدخ با اشاره به اینکه اعزام تیم ووشوی شهرستان به مسابقات کشوری در اصفهان در چارچوب فدراسیون و هیدات ها بوده است نسبت به ورزشکاران دیگر بیان کرد: در توانایی ورزشکارانمان هیچ شکی نیست و ورزشکاران بزرگ ما نیز باید در حفظ جایگاه و شان خود و همچنین به خاطر الگو بودن برای فرزندانمان حاضر به وارد شدن به هرگونه میادینی نباشند.

عضو شورای اسلامی شهر سردشت نیز در این مراسم گفت: ورزش های رزمی اخلاق را سرلوحه امورات خود قرار داده و به شکلی که با روح ورزشکاران این رشته ورزشی عجین شده باشد افتاده تر هستند.

داود نباتی با ابراز تاسف از نابودی برخی رشته های ورزشی در شهرستان گفت: متاسفانه فضای مجازی و لیگ های دنیا توجه ورزشکاران ما را به سمت و سویی خاص جلب کرده اند و از تنوع رشته های ورزشی شهرستان طی سالیان متمادی کم شده است.

این مربی ووشوی شهرستان از ورزش و حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن های ورزشی به عنوان ظرفیتی برای مقابله با انواع آسیب های اجتماعی در جامعه نام برد و گفت: با سرخوردگی های اقتصادی که امروزه در جامعه وجود دارد اگر حضور فرزندانمان را در مکان های ورزشی شاهد نباشیم در جایی دیگر و منجر به افسوس و پشیمانی می شود.

اجرای حرکات نمایشی در بخش های اجرای فرم و مبارزات آزاد، و همچنین تجلیل از مدال آوران ووشوی شهرستان از جمله برنامه های این مراسم بود.

بر اساس گزارش بُلفَت، گروهی از ورزشکاران ووشوی سردشت با شرکت در مسابقات کشوری "قهرمان شائولین سرخ" که در شهر اصفهان برگزار شد مدال های رنگارنگی را کسب کردند.

تیم ووشوی شهرستان سردشت در این بخش از رقابت ها در دو بخش تالو(اجرای فرم) و ساندا (مبارزات آزاد) شرکت کرد.

در اجرای فرم تای چی (شمشیر و فرم دست خالی) 4 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز را کسب کرد و در بخش ساندا نیز موفق به دریافت یک مدال برنز شدند.

تیم سردشت در رده های نونهالان، جوانان و بزرگسالان در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورزشکاران در چارچوب مقررات فدراسیون ها در مسابقات شرکت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..