تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت موقوفه 3 میلیارد ریالی با مساحت 5 هزار متر مربع در نکا

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016051

مدیر اوقاف و امور خیریه نکا از وقف یک قطعه زمین به مساحت 5 هزار متر مربع به ارزش 3 میلیارد ریال در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام مهدی خواجوند صالحی در گفت‌وگو با پیک نکا، با اشاره به ثبت یک مورد وقف جدید در نکا، اظهار کرد: طی روزهای گذشته و به همت اهالی روستای چمان در بخش مرکزی نکا، یک مورد وقف به ثبت رسیده است.


وی افزود: طی این اقدام خداپسندانه تمامی اهالی روستای چمان نکا به صورت مشارکتی زمینی را در این روستا خریداری و به منظور دفن اموات خود وقف کردند.

مدیر اوقاف و امور خیریه نکا با بیان جزئیات وقف صورت گرفته، خاطرنشان کرد: مساحت این موقوفه 5 هزار متر مربع و در روستای چمان بوده که ارزش ریالی آن معادل 3 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

این مسؤول اضافه کرد: در این روستا تاکنون قبرستانی وجود نداشته و اهالی آن درگذشتگان خود را در آرمگاه شهر نکا به خاک می‌سپردند که از این پس با وقف صورت گرفته اموات مربوط به اهالی روستای چمان در همان روستا دفن می‌شوند.

صالحی در پایان با اشاره به تعداد وقف‌های صورت گرفته در نکا، گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون با احتساب مورد اشاره شده، 9 مورد وقف در شهرستان نکا صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت موقوفه 3 میلیارد ریالی با مساحت 5 هزار متر مربع در نکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..