تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری بیش از یک هزار و 200 نفر خرده فروش طی 10 ماه گذشته

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016170

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری بیش از 1200 نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد طی 10 ماه در سال 95 خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قابوس نامه، سرهنگ محمدعلی عسگری با بیان این مطلب افزود: در همین مدت 9 باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان متلاشی و 100 مورد پاکسازی از مناطق شهری و روستایی انجام شد.

وی در ادامه دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را یکی از اولویت ها دانست و تصریح کرد: ایجاد امنیت برای مردم از وظایف ما است، تلاش می کنیم مردم از احساس امنیت کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری بیش از یک هزار و 200 نفر خرده فروش طی 10 ماه گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..