تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از برترین‌های قرآنی شهرستان گرمه تقدیر شد/ تصاویر

ساعت: 13:18 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015441

طی مراسمی از 350 دانش‌آموز منتخب مسابقات قرآن و معارف اسلامی در شهرستان گرمه تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری گرمه، باقری رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان گرمه هدف از برگزاری این همایش را تشویق دانش آموزان برای شرکت در مسابقات قرآنی دانست و اظهار داشت: سبک زندگی قرآنی باید سرلوحه تمام امور زندگی انسان باشد.

وی بیان داشت: کسانی که در زمینه قرآن‌پژوهی و مفاهیم قرآنی فعالیت می‌کنند باید موضوعات مختلف را آسیب‌شناسی کرده و درصدد رفع آنان برآیند چراکه این امر مهمتر از کسب هر مقامی در زمینه قرآن است.

شیرالله باقری با تأکید بر اینکه ایران اسلامی باید با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که در زمینه مسائل دینی و قرآنی دارد، توسعه‌یافته‌ترین کشور در این زمینه باشد، افزود: اگر امروز در چنین وضعیتی نیستیم باید به دلایل آن اندیشید و برای آن تدبیر اتخاذ کرد.

وی از تلاش آموزش‌وپرورش برای شناسایی استعدادها در حوزه‌های مختلف بخصوص فعالیت‌های قرآنی خبر داد و افزود: برای این منظور طی هفته گذشته بیش از هزار دانش‌آموز در گرمه تقدیر شده‌اند تا استعدادهای برتر برای حضور قوی‌تر در عرصه‌های علمی تشویق شوند.

مکرمی معاون فرماندار شهرستان گرمه نیز در این مراسم آیات نوربخش قرآن کریم را مؤثرترین روش برای رشد و تعالی روح و جسم انسان بیان کرد و گفت: فعالان قرآنی باید سعی کنند هر جا هستند الگوی سایرین باشند و در کنار فعالیت‌های قرآنی خود، در زمینه کاری و انجام تعهد و مسئولیت سرلوحه دیگران بوده و در همه عرصه‌ها برتر باشند.

وی با قدردانی از دانش آموزان فعال در زمینه‌های قرآن و فعالان فرهنگی و مذهبی اظهار داشت: از هر نوع فعالیتی که باعث ترویج عملی قرآن در زندگی افراد جامعه شود، حمایت خواهد شد.

خاطرنشان می‌گردد در پایان این مراسم از 350 دانش‌آموز و برگزیده مسابقات قرآن و معارف اسلامی با لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از برترین‌های قرآنی شهرستان گرمه تقدیر شد/ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..