تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز ۶۵۰۰ هکتار از اراضی خراسان شمالی به سیستم های آبیاری نوین

ساعت: 13:18 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015565

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اعلام کرد: شش هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی استان در سال مالی جاری با اختصاص 38 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک های بلاعوض دولت، به سیستم های آبیاری نوین تجهیز خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، بهروز عربی، مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه 500 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان مستعد تجهیز به سیستم های آبیاری نوین هستند، اظهار کرد: تاکنون 222 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به این سیستم تجهیز شده اند.

عربی همچنین تصریح کرد: در سال مالی جاری نیز 38 میلیارد و 600 میلیون اعتبار ملی برای ادامه اجرای طرح سیستم های آبیاری نوین در اراضی کشاورزی خراسان شمالی به استان ابلاغ و اختصاص یافته که برای تجهیز شش هزار و 500 هکتار از اراضی زراعی و باغی استان به سیستم های آبیاری هزینه خواهد شد.
وی در ادامه عنوان کرد: اعتبار ملی اختصاص یافته امسال برای اجرای سیستم های آبیاری نوین به استان به صورت کمک های بلاعوض به کشاورزان متقاضی استان در حال اعطا است.
وی همچنین گفت: از محل این اعتبار ملی اختصاص یافته، تا پایان تیر سال آینده شش هزار و 500 هکتار از اراضی استان به این سیستم تجهیز شوند.
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: دولت در سال مالی 94 نیز فقط 13 میلیارد تومان اعتبار ملی را به اجرای این طرح در استان اختصاص داده بود.
عربی در خاتمه یادآور شد: تلاش بر این است تا پایان ششم توسعه تا سطح50 هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی مستعد استان به سیستم های آبیاری نوین به این سیستم ها تجهیز شوند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز ۶۵۰۰ هکتار از اراضی خراسان شمالی به سیستم های آبیاری نوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..