تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




4 دستگاه ماشین‌آلات جدید به ناوگان موتوری شهرداری ایور پیوست

ساعت: 13:18 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015437

شهردار ایور از خرید 2 دستگاه ماشین‌آلات تخصصی و بکارگیری آنها در ناوگان موتوری این شهرداری خبر داد و گفت: هدف از این اقدام، شتاب بخشی به روند اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی بهینه به شهر و شهروندان بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، نیازی شهردار ایور با اشاره به اینکه 4 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین عمرانی و خدماتی به ناوگان موتوری این شهرداری افزوده شد گفت: هدف از این اقدام ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و عمل به مأموریت‌ها و وظایف سازمانی است و امیدواریم با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، روند نوسازی و تجهیز ناوگان در سال‌های آینده نیز با شتاب مطلوبی تداوم داشته باشد.

وی گفت دو دستگاه از این ماشین‌آلات وانت نیسان و پژو پارس است که به مبلغ 710 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری خریداری شده است.

وی ادامه داد: به‌منظور تسریع در عملیات عمرانی پروژه‌های شهرداری یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری‌شده که 50 درصد از این مبلغ از محل منابع داخلی و 50 درصد آن از طریق کمک‌های دولتی تأمین شده است.

نیازی ادامه داد: خرید یک دستگاه لودر نیز از دیگر اقدامات شهرداری ایور است که 970 میلیون ریال آن از طریق منابع داخلی تأمین‌شده و 2 میلیارد و 200 میلیون ریال آن کمک سازمان شهرداری‌های و دهیاری‌های کشور است.

وی با اشاره به لزوم خروج خودروهای فرسوده از ناوگان موتوری شهرداری‌ها و استفاده از تجهیزات مدرن گفت: حفظ سلامت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های خدمت رسان به شمار می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «4 دستگاه ماشین‌آلات جدید به ناوگان موتوری شهرداری ایور پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..