تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکایت پل نیمه کاره منوجان و شهروندانی که ساعت ها باید پشت آن بمانند

ساعت: 16:14 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1016014

عملیات ساخت پل کنار آتشنشانی منوجان از خواسته های دیرین شهروندان بوده ولی چند سالی است که نیمه کاره رها شده ومشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجانیکی دیگر از مشکلات شهرستان منوجان پل بزرگ کنار  آتشنشانی مسیر (قلعه به دهنو) که سال هاست تابلو کارگران مشغول کارهستندنصب شده ولی خبری از کارگران نیست و نیمه کاره رها شده است و این پل  نزدیک شهر قرار دارد و موقع بارندگی ،طغیان رودخانه و  شدت آب زیاد موجب بسته شدن مسیر میشود و شهروندان باید ساعت ها پشت این پل بمانند تا بتوانند از آن عبور کنند.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:روز گذشته در اثر بارندگی وطغیان رودخانه باعث شد که شهروندان نتوانند از روی پل عبور کنند وکار مردم مختل شد.

وی در ادامه ،افزود:این پل درموقع بارندگی و جاری شدن سیل باعث قطع چند ساعته ارتباط روستاها به مرکز شهر و در اثر نبود نرده وعامل حفاظت شده تبدیل به پرتگاهی شده که باعث بروز  تصادفات می شود.

در واقع ساخت پل کنار آتشنشانی منوجان یکی از ضروریات است ولی متاسفانه نیمه کاره رها شده  ومشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است وامیدواریم مسئولین مربوطه این مشکل را برطرف کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکایت پل نیمه کاره منوجان و شهروندانی که ساعت ها باید پشت آن بمانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..