تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در حال تست گلکسی S8 با اندروید نوقا است

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده، سامسونگ در حال تست گلکسی S8 با اندروید نوقا است. این گزارش اطلاعات زیادی در اختیار قرار نمی‌دهد و تنها اسم رمز SM-G950U و SM-G955U دیده می‌شوند.

البته استفاده از اندروید نوقا در گلکسی S8 چندان جای تعجب ندارد، چون این پرچمدار بهترین گوشی دنیای اندروید خواهد بود و بعلاوه تا زمان رونمایی زمان زیادی از عرضه اندروید نوقا گذشته است. به دلیل مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷، سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 را در ۲۹ ماه مارس و حتی شاید دیرتر رونمایی کند. سامسونگ پرچمداران خود را معمولا در کنگره موبایل اسپانیا رونمایی می‌کرد، اما رییس بخش موبایل سامسونگ تایید کرد که این اتفاق برای گلکسی S8 نخواهد افتاد.

علاوه بر اندروید نوقا، گلکسی S8 و S8 پلاس دکمه فیزیکی هوم نخواهند داشت و از یک دستیار هوش مصنوعی با نام Bixby بهره خواهند برد. نمایشگر بدون حاشیه، دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی و باتری بهبودیافته را نیز اضافه کنید.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در حال تست گلکسی S8 با اندروید نوقا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..