تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : مشکلات زنان، ترجیح گوگل به دکتر

 توضیح مشکلات شخصی برای دکتر، برای خیلی از زنان جوان دشوار است برای همین ترجیح می دهند به جای رفتن به مطب، در اینترنت دنبال دلیل بیماری شان بگردند.

 نتایج یک تحقیق روی هزار نفر در انگلیس، نشان می دهد بیش از یک سوم زنان ۱۸ تا ۲۴ ساله راحت نیستند که درباره بیماری های شخصی نظیر عارضه های جنسی، با پزشکان صحبت کنند.

در این تحقیق، ۳۹ درصد زنان جوان گفتند اگر پزشک مرد باشد، اصلا وقت نمی گیرند. از این دسته، ۹۲ درصد در اینترنت دنبال دلیل ناراحتی شان می گردند. البته فقط این دسته نیستند که سراغ اینترنت می روند. در مجموع، ۵۶ درصد از زنان جوانی که در این تحقیق شرکت کرده بودند، اعتراف کردند در همان ۱۲ ساعت اول، برای اینکه بفهمند چه اتفاقی دارد می افتد، در اینترنت جست و جو می کنند. در مقابل، فقط ۷ درصد از آنها در ۱۲ ساعت اول بیماری، از دکتر کمک می گیرند.

در حقیقت، به طور متوسط، ۲۲ روز طول می کشد تا زنان جوان برای رفع مشکل شان سراغ دکتر، پرستار یا یک کارشناس بروند.

کارشناسان توصیه می کنند زنان جوان درباره مشکلات شخصی شان با دوستان، خانواده یا پزشکان حرف بزنند و مشاوره بگیرند تا میزان آگاهی شان نسبت به این نوع امراض زیاد شدن پیدا کند.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : تغذیه نوزادان، غذای آماده بدم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : مشکلات زنان، ترجیح گوگل به دکتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..