تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم قهرمانی ها به برنامه ریزی و سرمایه گذاری نیاز دارد

به گزارش ایرنا، مریم دباغ روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان قزوین، افزود: فضای بسیار خوب و دوستانه ای در هیات تیراندازی با کمان این استان وجود دارد و امیدواریم افراد به میزان توانایی های خود در پیشرفت و ارتقا این رشته ورزشی اقدام کنند.
وی ادامه داد: حضور قهرمانان و ورزشکاران برجسته این رشته مانند برادران عبادی در قزوین، این استان را به یکی از قطب های برتر تیراندازی با کمان کشور تبدیل کرده و امیدواریم موفقیت و درخشش های قهرمانان این استان همچنان استمرار داشته باشد.
دباغ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استمرار نیافتن موفقیت و قهرمانی ها در رقابت های جهانی و المپیک به تعریف نشدن برنامه راهبردی و کادر فنی کارشناسی شده باز می گردد که امیدواریم با رفع این کاستی ها، شاهد ادامه قهرمانی های این رشته در عرصه های مختلف داخلی و خارجی باشیم.
نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه ورزش، موضوعی جاری و ساری است، یادآور شد: تداوم قهرمانی به فکر، برنامه ریزی و سرمایه گذاری نیاز دارد و با توجه به وجود امکانات و علاقه مندان به این رشته در استان قزوین، امیدواریم در زمینه استمرار قهرمانی ها اقدام های مفید و موثری انجام شود.
وی، برگزاری لیگ های استانی را مساله مهمی در رشد رشته تیراندازی با کمان دانست و گفت: با توجه به اینکه برگزاری اردوها تعداد کمی از ورزشکاران این رشته را پوشش می دهد از این رو اهمیت برگزاری لیگ می تواند اهمیت این موضوع را مضاعف کند.
دباغ با اشاره به عملکرد هیات تیراندازی با کمان استان قزوی، یادآور شد: این هیات طی 4 سال گذشته عملکرد خوبی داشته و 17 ورزشکار را به تیم های ملی و 15 استعداد جدید را در این رشته شناسائی و معرفی کرده است.
وی با بیان اینکه این رشته دارای مدال های بسیار زیاد در عرصه های داخلی و خارجی است، ادامه داد: تیراندازی با کمان جزو رشته های انفرادی بوده و با توجه به اینکه در میدان های بین المللی جنسیتی برای آن در نظر گرفته نشده از این رو توسعه این رشته ورزشی در استان ها و شهرستان ها امکان پذیر است.
*** آبیک به عنوان پایگاه قهرمانی رشته تیراندازی با کمان مطرح شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این جلسه گفت: مجامع انتخاباتی استان قزوین با اخلاق و متانت بسیار زیادی برگزار می شود و امیدواریم رئیس جدید هیات تیراندازی با کمان استان که امروز برای بار دیگر به این سمت برگزیده شده، اخلاق مداری و استمرار قهرمانی ها را در دستور کار خود قرار دهد.
محمد مشهدی آقائی افزود: این رشته ورزشی در استان قزوین با حضور قهرمانانی نظیر برادران عبادی افتخار و مدال های ارزشمندی را کسب کرده و امیدواریم در آینده نیز شاهد ادامه درخشش ورزشکاران استان در این رشته باشیم.
به گفته وی، آبیک با برخورداری از این قهرمانان می تواند به عنوان پایگاه قهرمانی رشته تیراندازی با کمان مطرح شود تا ظرفیت ها و استعدادهای این رشته در این شهرستان تقویت و شکوفا گردد.
وی با بیان اینکه در سایر شهرستان های استان نیز استعداد و ظرفیت های بسیار زیادی در رشته های مختلف ورزشی، به ویژه رشته تیراندازی با کمان وجود دارد، افزود: باید فضایی را در استان ایجاد کرد که بتوان از استعدادهای موجود به بهترین شکل استفاده شود.
مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان قزوین با حضور نایب رئیس این فدراسیون برگزار و مجید ملاحسنی با کسب 13 رای از 17 رای ماخوذه بار دیگر به مدت 4 سال رئیس هیات تیراندازی با کمان استان قزوین شد.
6101/8054 * خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم قهرمانی ها به برنامه ریزی و سرمایه گذاری نیاز دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..