تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ورزش و جوانان:از شمشیر بازی در المپیک ژاپن توقع مدال داریم

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از فدراسیون شمشیربازی،مسعود سلطانی فر در بازدید از اردوی ملی پوشان شمشیربازی اعزامی به جام جهانی پادوای ایتالیا،گفت: از شمشیربازی برای المپیک آینده انتظار مدال دارم، تلاش های عابدینی در المپیک ریو نشان از شایستگی شمشیربازان ایرانی برای رسیدن به سکوی المپیک دارد.
وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات شمشیربازان،گفت: برای تلاش های ارزنده مجتبی عابدینی در رقابت های المپیک ریو پاداش مدال برنز را در نظر گرفته ایم.
سلطانی فر همچنین از رئیس فدراسیون شمشیربازی خواست تا بیشترین توجه را به بخش دختران شمشیرباز ایران برای موفقیت، همپای پسران در رقابت‌های آسیایی و جهانی داشته باشد.
در این بازدید فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گزارشی از وضعیت ملی پوشان شمشیربازی در سلاح های مختلف و بخصوص تیمی که قرار است به مسابقات جام جهانی پادوای ایتالیا اعزام شود، ارائه کرد.
پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران نیز در گزارشی به وزیر ورزش، از آمادگی شمشیربازان ایران و هدف گذاری روی جوانان برای کسب مدال در المپیک 2020 خبر داد.
فخری سلطانی فر گفت: ما در مسابقات جام جهانی پادوای ایتالیا برای مدال به میدان می‌رویم و ان شاء الله با دست پر به کشور باز می گردیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9395** 1701
خبرنگار: داود آجورلو * انتشاردهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ورزش و جوانان:از شمشیر بازی در المپیک ژاپن توقع مدال داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..