تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاخ کرملین میزبان مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتبال

قرعه کشی جام جهانی فوتبال 2018 روز دهم آذر 1396 ( اول دسامبر سال جاری میلادی) در کاخ کرملین در مسکو برگزار می شود.

به گزارش شمانیوز: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امکان استفاده از سالن های مهم را برای مراسم قرعه کشی جام جهانی به فیفا داده است.
قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی در ژوئیه 2015 در کاخ کنساتنتین در نزدیکی سن پترزبورگ که یکی از اقامتگاه های رسمی پوتین است، برگزار شد.
ویتالی موتکو معاون نخست وزیر روسیه گفت: فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - با پیشنهاد مسکو برای برگزاری قرعه کشی جام جهانی در کاخ کرملین موافقت کرد.
موتکو گفت: ما برای برگزاری مراسم قرعه کشی آماده ایم.
وی افزود: آماده سازی برای برگزاری جام جهانی 2018 و جام کنفدراسیون ها 2017 بدون مشکل مهمی ادامه دارد.
تاریخ قرعه کشی دقیقا یک سال بعد از انتشار نخستین دسته بلیت جام جهانی در روز اول دسامبر 2016 است. مهلت خرید بلیت 19 ژوئن 2017 تعیین شده است.
برای حضور در این تورنمنت، هواداران باید ثبت نام کنند و اسناد هواداری دریافت کند. این اسناد امکان حضور در مسابقات را میسر می سازد. نخستین مرکز ثبت نام ماه گذشته میلادی در سن پترزبورگ گشایش یافت.
جام کنفدراسیون ها 2017 یکی از رویدادهای مهم در تقویم فوتبال جهان است که یک سال قبل از برگزاری جام جهانی در کشور میزبان این تورنمنت برگزار می شود. این جام امسال از 17 ژوئن تا دوم ژوئیه در چهار ورزشگاه در مسکو، سن پترزبوگ،‌ سوچی و قازان برگزار می شود.
جام جهانی 2018 در 12 ورزشگاه در 11 شهر روسیه برگزار می شود. نخستین دیدار روز 14 ژوئن سال 2018 در ورزشگاه لوژنیکی در مسکو برگزار می شود. این ورزشگاه روز 15 ژوئیه نیز میزبان جام جهانی است.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاخ کرملین میزبان مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..