تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ آزاده صمدی در رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر +عکس

تاریخ نشر : سه شنبه 5 بهمن 1395 مشاهده : 25 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

تیپ آزاده صمدی در مراسم رونمایی از پوستر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

تیپ آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.

او همسر سابق هومن سیدی (بازیگر و کارگردان) است و یک دختر دارد.

آزاده صمدی در تئاتر بی شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان همایون اسعدیان انتخاب شد. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.

آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

طلاق آزاده صمدی و همسرش / یک سال است جدا شده ام ! + عکس

عکس هایی زیبا از تیپ آزاده صمدی در سن 37 سالگی

وقتی آزاده صمدی در خوشپوشی می تازد! + عکس

آزاده صمدی از یزد تا حمایت از کودکان ایدز!+تصاویر

تیپ خاص و متفاوت آزاده صمدی را ببینید ! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ آزاده صمدی در رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..