تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مردم نیویورک به کلاه معروف ترامپ + فیلم

یکی از چهره‌های شاخص اینترنتی با به سر گذاشتن کلاه معروف ترامپ در خیابان‌های منهتن حرکت کرد تا واکنش مردم به این موضوع را ببیند.

واکنش مردم نیویورک به کلاه معروف ترامپ + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از چهره‌های شاخص اینترنتی پس از پایان تظاهرات زنان با به سر گذاشتن کلاه معروف ترامپ در خیابان‌های منهتن حرکت کرد تا واکنش مردم به این موضوع را ببیند.

در یک صحنه مردی اقدام به برداشتن کلاه از سر وی و انداختن آن به روی زمین کرد. در یک صحنه دیگر مردی به سوی او آب دهان پرتاب کرد و او را یک نژادپرست خواند.

خاطرنشان می‌شود نیویورک شهری است که 79 درصد از آرای آن به هیلاری کلینتون، رقیب ترامپ در انتخابات اختصاص یافته بود.



انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مردم نیویورک به کلاه معروف ترامپ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..