تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت‎های اصلی وزارت نفت از فهرست یکسان تامین کالا استفاده می کنند

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت با ارسال نامه ای بر لزوم استفاده شرکت‎های اصلی و تابعه وزارت نفت از فهرست بلند تامین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت تاکید کرد.

به گزارش شمانیوز به نقل از شانا، حبیب الله بیطرف طی نامه ای به مدیران عامل شرکت‎های اصلی وزارت نفت از فهرست یکسان تامین کالا استفاده می کنندچهار شرکت اصلی وزارت نفت با اشاره به ابلاغیه بیژن زنگنه، وزیر نفت در باره ایجاد و انتشار فهرست بلند تامین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت و درج آن روی سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت (EP) اعلام کرد: همه فهرست‎های منابع شرکت‎های تابعه صنعت نفت دریافت و ارزیابی شده است.

وی افزود: موارد تایید شده ازسوی کمیته‎های فنی بازرگانی دستگاه مرکزی در تارنمای شرکت مربوطه منتشر شده است تا فهرست‎های متعدد مختلف موجود از روی سایت‎ها برداشته شوند.

در این نامه تاکید شده است که شرکت‎های تابعه برای برگزاری مناقصه‎های خود موظف هستند از فهرست‎های ابلاغ شده ازسوی وزیر نفت استفاده کنند.

بر اساس این نامه واحدهای بازرگانی، تدارکات و بررسی منابع همه شرکت‎های تابعه آن شرکت ضمن رعایت مفاد بخشنامه‎های صادره باید در اسرع وقت از اقدام‎های موازی و تشکیل فهرست‎های مجزا که سبب سردرگمی منابع در فرآیند خوداظهاری شده است، خودداری و همه منابع را برای خود اظهاری به سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت (ep.mop.ir) هدایت کنند.

بر اساس نامه معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزاررت نفت به شرکت‎های تابعه این وزارتخانه، شرکت‎های اصلی و تابعه باید در مطالب موجود در سایت‎های خود بازنگری کنند، با دستورعمل‎های یادشده و بخشنامه‎های بعدی مترتب بر آن تطبیق دهند و اطلاعات مغایر با اهداف و وظایف دستگاه مرکزی وزارت نفت را حذف کنند.

مهندس زنگنه شهریورماه امسال فهرست بلند (وندورلیست) منابع تامین کالای دستگاه مرکزی وزارت نفت ر ابلاغ کرد  که که بر مبنای آن، ضروری است شرکت‎های تابعه از این پس در تهیه هرگونه فهرست کوتاه برای برگزاری مناقصه های محدود، درباره کالاهایی که در فهرست بلند دارای ردیف باشند، تنها از این فهرست استفاده کرده و درج هرگونه منابع تامین کالای خارج از فهرست منتشره موصوف ممنوع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت‎های اصلی وزارت نفت از فهرست یکسان تامین کالا استفاده می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..