تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمدهای نفتی بدون مشکل وارد اقتصاد کشور می‌شود

سخنگوی دولت گفت: هم اکنون همه درآمدهای نفتی را بدون مشکل می‌توانیم وارد اقتصاد کشور کنیم به طوری که تا پایان امسال، ٦٨ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان از درآمدهای نفتی در اختیارمان قرار می‌گیرد.

به گزارش شمانیوز به نقل از شانا، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، امروز (سه‌شنبه، پنجم بهمن‌ماه) در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: در شرایط کنونی تمام درآمدهای نفتی را بدون مشکل می‌توانیم وارد اقتصاد کشور کنیم، پیش بینی می‌کنیم ٦٨ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان از درآمد نفتی تا پایان امسال در اختیارمان قرار گیرد.

وی افزود: هم اکنون مقدار فروش نفت ما بیش از پیش بینی‌هاست، به طوری که ماه گذشته بیش از ٢ میلیون و ٩٠٠ هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر کرده‌ایم، همچنین قیمت هر بشکه نفت که در بودجه پارسال حدود ٤٠ دلار پیش بینی کرده بودیم، اکنون بیش از ٥٠ دلار و به طور متوسط ٤٢ دلار به فروش می‌رسد.

نوبخت ادامه داد: بر اساس اعلام وزیر نفت، پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال، بیش از ٤١ میلیارد دلار از محل صادرات نفت و میعانات گازی درآمد کسب کنیم که بخشی از آن طبق قانون در ماه‌های آینده و ابتدای سال ٩٦ به اقتصاد ایران تزریق می‌شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: بر اساس گزارش بانک جهانی که روز گذشته منتشر شد، اقتصاد ایران یکی از باثبات‌ترین اقتصادهای دنیاست و کشور برای نخستین بار به جایگاه هجدهم در اقتصاد جهانی دست یافته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمدهای نفتی بدون مشکل وارد اقتصاد کشور می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..