تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش نشانان جهان برای اطفای حریق از این غول‌ها استفاده می‌کنند! (+عکس)

آتش نشان‌ها در سرتاسر جهان برای انجام عملیات و اطفای حریق، از دستگاه‌های فوق پیشرفته استفاده می‌کنند.

امروزه در کشورهای مختلف محققان تلاش می‌کنند از تجهیزات و فناوری روز در راستای کاهش نقش انسان‌ در ماموریت‌های پرخطر استفاده کنند. 

ابزارهایی که از دور کنترل شوند و بدون نگرانی از افزایش تلفات یا هر مشکلی کار را با کیفیت بهتر و در زمان کمتر انجام دهند. 

نمونه‌هایی از فناوری روز دنیا در این زمینه در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

۱- ربات کرم حرارتی

آتش نشانان جهان برای اطفای حریق از این غول‌ها استفاده می‌کنند! (+عکس)

این ربات می‌تواند از پله‌ها بالا رود و در داخل اتاق‌ها حرکت کند و اقدام به اطفای حریق نماید. این ربات با کنترل از راه دور قابل هدایت است. 

۲- آبپاش توربینی 

آتش نشانان جهان برای اطفای حریق از این غول‌ها استفاده می‌کنند! (+عکس)

این آبپاش قدرتمند که ۳۱۰ هزار دلار قیمت دارد آب را به صورت پودری تا فاصله ۶۰ متری و به صورت مستقیم تا بیش از ۹۰ متر می‌پاشد و در استرالیا، آلمان و ولز مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

۳- فایر آکس 

آتش نشانان جهان برای اطفای حریق از این غول‌ها استفاده می‌کنند! (+عکس)

این ربات چرخ‌دار تقریبا یک پکیج کامل است که تانکر آب را نیز با خود حمل می‌کند و قدرت خیره‌کننده در پاشیدن آب دارد و می‌تواند به صورت مستقیم بوسیله کاربر و یا با برنامه از پیش طراحی شده عملیات خود را انجام دهد. 

۴- ربات‌های چینی در مانور موزه ملی پکن 

آتش نشانان جهان برای اطفای حریق از این غول‌ها استفاده می‌کنند! (+عکس) آتش نشانان جهان برای اطفای حریق از این غول‌ها استفاده می‌کنند! (+عکس) آتش نشانان جهان برای اطفای حریق از این غول‌ها استفاده می‌کنند! (+عکس)

در مانوری که چینی‌ها با استفاده از ربات‌های آتش‌نشان اجرا کردند قابلیت‌های جالبی از این ربات‌ها به نمایش درآمد. 

این ربات‌ها همگی با استفاده از دوربین هدایت می‌شوند و هر کدام یک شلنگ بلند متصل به تانکر دارند. 

مهمترین ویژگی این ربات‌ها وزن پایین، قدرت خیره‌کننده انها در پاشیدن آب و کم بودن زمان مورد نیاز برای اطفای حریق است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش نشانان جهان برای اطفای حریق از این غول‌ها استفاده می‌کنند! (+عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..