تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریستیانو امروز تست می دهد

وضعیت ستاره رئال امروز مشخص می شود.

به گزارش کاپ،کریستیانو امروز در والدبباس تست می دهد تا مشخص شود که با توجه به شرایط مصدومیت دستش می تواند در بازی برگشت کوپا مقابل سلتا حضور یابد یا نه.

در بازی رئال و مالاگا ویانوئوا مصدومیت برنده توپ طلا را تشدید کرد. در صورتی که رونالدو در این بازی حضور نیابد می تواند تا بازی یکشنبه آینده مقابل سوسیه داد استراحت کند. امروز ستاره پرتغالی تست می دهد تا شرایطش مشخص شود.

زیدان فعلا سعی می کند در مورد بحران مصدومیت ها لبخند بزند. به طور مثال او از یک طرف از دنیلو تعریف می کند و از طرفی دیگر این بازیکن را به بهانه صدومیت مقابل مالاگا روی نیمکت می نشاند.خامس و کوئنت رائو دیگر بازیکنانی هستند که در مورد صمدومیتشان گزارشی منتشر نشده است. بازیکن کلمبیایی دیروز در سالن بدنساری تمرین کرد. او از بازی با گرانادا به بعد نقشی در تیم نداشته است.شرایط کوئنت رائو هم مشخص نیست و در دو بازی اخیر حتی در لیست هم نبوده است.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریستیانو امروز تست می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..