تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت توئیتری آمریکایی‌ها از یک زن مسلمان

معترضان به اسلام‌هراسی؛

حمایت توئیتری آمریکایی‌ها از یک زن مسلمان

هزاران نفر در آمریکا با ‌پیوستن به کمپینی در توئیتر حمایت خود را از بانوی مسلمانی که هدف حمله اسلام‌ستیزان قرار گرفته است، اعلام کردند.

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری «Ilm feed»، معترضان به اسلام‌هراسی در توئیتر حمایت خود را از «لیندا سرسور»، فعال مسلمان که هدف حملات اسلام‌هراسانه قرار گرفته است، اعلام کردند.

 

اهانت‌های آنلاین پس از برگزاری راهپیمایی زنان علیه دونالد ترامپ آغاز شد که سرسور نیز به برگزاری آن کمک کرده بود.

 

لیندا به غلط به آمریکاستیزی، یهودی‌ستیزی و تروریسم متهم شده است.

 

هزاران مسلمان و غیرمسلمان معترض به اسلام‌ستیزی و اهانت به مسلمانان در توئیتر با استفاده از هشتگ «#IMarchWithLinda» من با لیندا راهپیمایی می‌کنم، حمایت خود را از او به عنوان یک زن فعال مسلمان ابراز کردند.

 

یک روز پس از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ، صدها هزار نفر از حامیان حقوق زنان در شهرهای سراسر آمریکا در اعتراض به اظهارات زن‌ستیزانه و نژادپرستانه وی تظاهرات کردند.

 

اظهار نظرهای ترامپ در طول مبارزه‌های انتخاباتی درباره زنان، مسلمانان و مهاجران بارها جنجال به پا کرد. سازمان دهندگان این اعتراض‌ها می‌گویند نگران هستند ریاست جمهوری ترامپ باعث زیرپا گذاشته شدن حقوق زنان شود.

 

ایکنا/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت توئیتری آمریکایی‌ها از یک زن مسلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..