تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیارت امام رضا(ع)؛ آرزوی یک قاری مشهور مصری

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، مرحوم استاد محمد مهدی شرف الدین در فایلی صوتی که از وی در شبکه های مجازی منتشر شده، آرزو می کند که پیش از آنکه دعوت حق را لبیک گوید، به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس شرق یاب شود.


او در این فایل شنیداری می گوید: «به خدا قسم در طول زندگی فقط یک آرزو دارم و آن اینکه به مشهد بروم تا امام رضا(ع) را زیارت کنم. من با این امید فقط زنده ام که روزی به زیارت حرم این امام همام شرفیاب شوم و امیدوارم خدا چنین روزی را قبل از اینکه بمیرم، نصیبم کند»؛ پیامی که نشان دهنده شوق وافر و عجیب ایشان برای زیارت امام رضا(علیه السلام) است.


استاد شیخ محمد مهدی شرف الدین که از مبتهلین روشندل، خوش خوان و خوش آتیه مصر بود، امروز دوشنبه، ۴ بهمن دعوت حق را لبیک گفت.


وی از جمله مبتهلین محب اهل بیت(ع) و از دوستان و دوست داران جامعه قرآنی جمهوری اسلامی بود و به قاریان و فعالان قرآنی جمهوری اسلامی علاقه داشت.

 

تلاش گسترده ایشان در نشر تراث صوتی و کمیاب قرآنی توشه ای ارزشمند برای سفر به آخرت خواهد بود.

ایکنا/222




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیارت امام رضا(ع)؛ آرزوی یک قاری مشهور مصری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..