تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست تخصصی مشاوران با محوریت تحلیل آزمون های سلامت روان

به همت کارشناسی مشاوره مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، نشست تخصصی مشاوران با محوریت تحلیل آزمون های سلامت روان و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در ابتدای این نشست محمد پاسدار، کارشناس مسئول مشاوره، ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه پلاسکو پیامدهای روانی حوادث این چنینی را مورد بررسی قرار داد و گفت: برای درمان معضلاتی مثل تماشاچی بودن در حوادث و پر کردن شبکه‌های اجتماعی باید به‌ طور گسترده، پررنگ و پرحجم به انتشار نقاط مثبتی بپردازیم که در این حوادث در کنار نقاط منفی در حال رخ دادن هستند، مثل نشان دادن افرادی که در میان همین تماشاچیان کارهای مثبت کوچک و بزرگ و حتی جانفشانی می‌کنند.
در ادامه نشست مشاوران نتایج آزمون سلامت روان را به طور تخصصی تحلیل ودر حیطه های مختلف آسیب های اجتماعی به ارائه نظرهای خود پرداختند و راهکارهای کاهش این آسیب ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
شایان ذکر است،  در این همایش که به مدت دو روز در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برگزار شد، آخرین یافته های علمی پیرامون علل و عوامل آسیب های اجتماعی در اختیار حاضرین  قرار گرفت.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست تخصصی مشاوران با محوریت تحلیل آزمون های سلامت روان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..