تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث 42 باب مسجد در حاشیه شهر مشهد

مدیر اجرایی طرح ساخت و ساز مساجد شهرداری مشهد از احداث 42 باب مسجد جدیدالاحداث در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

احداث 42 باب مسجد در حاشیه شهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن گل‌ مشکی گفت: یک سوم جمعیت مشهد در حاشیه شهر ساکن هستند این در حالیست که کمبود مراکز فرهنگی و مساجد نسبت به سرانه جمعیت این محدوده‌ها از جمله مسایلی است که ضرورت برنامه‌ریزی در این خصوص را مورد تاکید قرار می‌دهدبه همین منظور ساخت مساجد جدیدالاحداث و توسعه و تکمیل مساجد فعلی در حاشیه شهر برنامه‌ریزی شد.
وی با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری در رسیدگی به حاشیه شهرافزود: تعداد قابل توجهی مسجد در این مناطق در دست احداث قرار دارد و کار ساخت 42 مسجد جدیدالاحداث آغاز شده است.
مدیر اجرایی طرح ساخت و ساز مساجد شهرداری مشهد با بیان اینکه کار ساخت 11 باب مسجد از 42 مسجد به اتمام رسیده و هم‌اکنون نماز در آن‌ها اقامه می‌شود، تصریح کرد: همچنین مراحل ساخت 13 باب مسجد دیگر نیز تا پایان سال جاری تا حدی پیش می‌رود که امکان برپایی نماز در آن‌ها فراهم خواهد شد.
گل‌ مشکی افزود: زمین مورد نیاز برای احداث 9 باب مسجد دیگر نیز اختصاص داده شده که در جریان فرآیند اخذ پروانه و صدور مجوز قرار دارد.
وی در مورد اینکه شهرداری مشهد برای احداث مساجد در حاشیه شهر رقمی معادل 97 هزار و 550 میلیارد ریال اعتبار صرف کرده است، گفت: همچنین بنای 20 باب مسجد قدیمی در دست تجدید قرار دارد که رقمی معادل 26 هزار میلیارد ریال برای این منظور در قالب تدوین تفاهم‌نامه پرداخت شده است.
مدیر اجرایی طرح ساخت و ساز مساجد شهرداری مشهد افزود : علاوه بر صدور پروانه رایگان به انضمام 20 درصد مجوز تغییر بهره‌برداری به تجاری است.
گل‌مشکی با اشاره به بهسازی و مرمت 34 باب مسجد با مشارکت سپاه، گفت: رقمی معادل 5 هزار میلیارد ریال در طول 3 سال گذشته هزینه صرف امورفرهنگی، احداث پایگاه بسیج و تکمیل تجهیزات مساجد شده است.

انتهای پیام//ا.آ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث 42 باب مسجد در حاشیه شهر مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..