تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رها سازی سه قطعه هوبره و دو بهله سارگپه به آسمان خواف

مشهد؛

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست خواف گفت: سه قطعه هوبره مکشوفه از متخلفین شکار و صید و دو بهله سارگپه آسیب دیده پس از مداوا و تیمار توسط مسئولان شهرستان خواف رهاسازی شدند .

رها سازی سه قطعه هوبره و دو بهله سارگپه به آسمان خوافبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس طاهریان افزود: هوبره های مکشوفه از متخلفین پس از اقدامات درمانی و تیمار هوبره ها و همچنین دو بهله سارگپه آسیب دیده که توسط دوستداران محیط زیست به تیمارگاه سایت سلامی منتقل شده بودند.
وی گفت: پس از قابلیت رهاسازی و اطمینان از سلامت آنها طی دو مراسم به طبیعت بازگشتند
.
طاهریان افزود: گونه های یاد شده که قبل از رهاسازی بیومتری و از آنها نمونه گیری شد توسط جمعی از مسئولان شهرستان از جمله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف ، معاونت فرمانداری ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و.... رهاسازی شدند
.
انتهای پیام//



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رها سازی سه قطعه هوبره و دو بهله سارگپه به آسمان خواف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..