تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نخستین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی

نخستین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مشهد برگزار می شود.

برگزاری نخستین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر سیاستگذاری این کنفرانس با اشاره به اینکه کنفرانس روزهای ششم و هفتم بهمن ماه برگزار می شودگفت: دکتر محمد شریعت مداری معاون اجرایی رییس جمهور و دکتر داود دانش جعفری مشاور عالی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از میهمانان ویژه کنفرانس مزبور هستند.

محسن صادق پور با بیان اینکه این همایش به منظور عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و لزوم تحول و نوآوری سازمانی در این زمینه برگزار می شود، افزود: ۴۰۵ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد ۱۳۰ مقاله مربوط به حوزه سلامت و ۲۷۵مقاله مربوط به حوزه عمومی است.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس با حضور بیش از ۵۰۰نفر از استادان و دانشجویان از سراسر کشور با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه اسلامی واحد مشهد برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در مدت ۲ روز برگزاری این همایش ۲۰۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می گردد که ۹۰مقاله آن مربوط به حوزه سلامت است.

دبیر علمی این کنفرانس هم گفت: در طول برگزاری همایش مزبور چهار کارگاه آموزشی با عنوان های کارآفرینی اینترنتی، برنامه ریزی نیروی انسانی با روش وایزن (WISN)، مدیریت بحران با تلفات انبوه و کارگاه جایگاه حقوق سلامت در اقتصاد مقاومتی برپا خواهد شد.

غلامعباس شکاری تصریح کرد: در این مدت ۲ میزگرد به نام های پزشک خانواده، سطح بندی خدمات و نظام ارجاع و همچنین میزگرد تحول و نوآوری و اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

وی مهمترین محورهای همایش مزبور را شامل ارتقای بهره وری با استفاده از ظرفیت ها و مشارکت بخش خصوصی، ارتقای تاب آوری سازمانی از طریق چابک سازی ساختار منابع انسانی، بهبود مستمر فرآیندهای انجام کار، توسعه کار آفرینی در بسترهای آموزشی، توسعه گردشگری و بازاریابی خدمات، جیره بندی در نظام سلامت و صیانت از حقوق شهروندی عنوان کرد.

دبیر علمی این کنفرانس با اشاره به سطوح پیاده سازی برنامه های اقتصاد مقاومتی افزود: سطح اول شامل مطالعه در حوزه اقتصاد مقاومتی و تشخیص نقاط ضعف، مرحله دوم شامل ارائه راهکارها، مدیریت مشکلات موجود و کاهش نقاط ضعف و مرحله سوم نیز شامل نوآوری و تحول است.

انتهای پیام//





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نخستین کنفرانس ملی تحول و نوآوری سازمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..