تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکریم و الگو سازی از 17 برگزیده گلستان در کنکور امسال

مراسم تکریم و الگو سازی از 17 برگزیده گلستان در کنکور امسال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛مدیرکل الگوسازی بنیاد ملی نخبگان کشور امروز در این همایش گفت: هدف ما شناسایی نخبگان اثر گذار واقعی در جامعه و معرفی آنها به نسل جوان برای فرهنگ سیازی و الگو سازی است.

محسن شاه رضایی افزود: در حال حاضر موفق شدیم حدود 200 دانشجو و 100 مخترع که معیار های نخبگی را داشتند شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: طرح ملی شهاب هم با هدف شناسایی و هدایت استعداد های برتر و با همکاری وزارت آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی در حال انجام است.

رییس بنیاد ملی نخبگان گلستان هم گفت: یکی از برنامه های در حال انجام ما تکمیل بانک اطلاعاتی نخبگان است.

ابوالقاسم خزاعیان افزود: برنامه های دراز مدت ما ضمن ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی است و باید برای جذب نخبگان و استفاده از آنان در استان برنامه های کلان در استان پی ریزی شود.

تعداد داوطلبان شرکت کننده در کنکور سال 95 از گلستان 22 هزار و 893 نفر بود که از این تعداد 17 نفر حائز رتبه زیر 500 شدند و به عضویت بنیاد ملی نخبگان در آمدند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکریم و الگو سازی از 17 برگزیده گلستان در کنکور امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..