تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوی صدار، شهرکی که خیابان هایش اسم ندارد / گلایه شهروندان زنجانی از عدم نامگذاری خیابان ها و کوچه های کوی صدار

ساعت: 13:51 منتشر شده در مورخ: 1395/11/05 شناسه خبر: 1015339

متاسفانه بعد از کذشت چند سال از اقامت مردم در کوی صدا هنوز هم بی نام و نشان بودن کوچه ها و خیابانها ها در این منطقه شهروندان را ساعت ها سرگردان می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مهرزنجان، متاسفانه بعد از کذشت چند سال از اقامت مردم در کوی صدا هنوز هم بی نام و نشان بودن کوچه ها و خیابان ها در این منطقه شهروندان را ساعت ها سرگردان کرده و شهروندان ساعت ها در پی آدرس خود خیابان ها را می گردند.

کوی صداری زنجان با اینکه در نزدیکی بیمارستان امام حسین(ع) قرار گرفته و با توجه به موقعیت مکانی که دارد باید پیش از اینها نسبت به نامگذاری محل های آن اقدام می شد.

عدم نامگذاری خیابان های کوی صدرا باعث شده شهروندان از این امر گلایه کنند.

یک شهروند در خصوص عدم نامگذاری خیابان ها، کوچه ها و پارک در این منطقه گفت: وقتی کسی در این محل حاضر می شود سرگردان می شود.

وی ادامه داد کسی که به این منطقه نیامده باشد باید ساعت ها در پی آدرس و خیابان ها باشد تا بتواند به مقصد خود برسد.

نجفی گفت: آدرس دادن نیز برای ما سخت شده است و نمی دانیم چطور آدرس بدهیم و وقتی هم کسی می خواهد به منزل ما بیاید او را به سبک سنتی و با علائمی مثل ساختمان ها و ... ادرس می دهیم که این امر سکونت در این محل را با مشکل مواجه کرده است.

کوی صدار، شهرکی که خیابان هایش اسم ندارد

اینکه چرا خیابان های این منطقه نامگذاری نشده است، سوالی است که باید شهرداری و شورای نامگذاری به آن پاسخ داده و شهروندان را از موضوع مطلع کنند.

پیش از این عباس راشاد عضو شورای شهر زنجان در گفت و گو با مهرزنجان ، در پاسخ به چرایی عدم نامگذاری خیابان ها، کوجه ها و پارک های کوی صدراء افزود: شورای نامگذاری که شهرداری هم عضو آن است، معمولا این شورا در فرمانداری به ریاست فرماندار تشکیل می شود.

وی اظهار داشت: بعید است که خیابان ها، کوچه ها و پارک های کوی صدرا نامگذاری نشده باشد، بلکه نامگذاری شده و احتمالا تابلو ها در کوی صدرا نصب نشده است.

به درخواست برخی شهروندان، پایگاه خبری مهرزنجان این موضوع را از شهرداری نیز پیگیری کرد که متاسفانه فعلا این پیگیری به جایی نرسیده، که در صورت مصاحیه با مسئولان، بزدوی منتشر و اعضای این منطقه از موضوع مطلع خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوی صدار، شهرکی که خیابان هایش اسم ندارد / گلایه شهروندان زنجانی از عدم نامگذاری خیابان ها و کوچه های کوی صدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..