تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توجه ویژه به تجهیز سازمان آتش نشانی دربودجه ۹۶ شهرداری آستارا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آستارا پرس،اعضای شورای اسلامی شهر آستارا با حضور در ایستگاه  آتش نشانی این شهر با اهدای گل و قرائت فاتحه نسبت به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند.

فرهاد محسنی با ابراز تاسف از اتفاق و فاجعه بزرگ ساختمان پلاسکو در تهران  اظهار کرد: حادثه پلاسکو اتفاق تلخ و مصیبت باری بود که شورای اسلامی شهر آستارا این غم بزرگ را به تمام خانواده آتش نشانی تسلیت می گوید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آستارا افزود: وظیفه ما بود که با حضور در کنار آتش نشانان ابراز همدردی کنیم و شنونده مشکلات این سازمان باشیم.

محسنی در ادامه خواستار تجهیز آتش نشانی این شهر به امکانات مدرن و افزایش حقوق پرسنل آن شد و تصریح کرد:

برای پیشگیری از حوادث مشابه و حفظ آمادگی بیشتر آتش نشانان آستارا نیاز به رسیدگی بیشتر مسئولین شهرستان و استان دارد.

وی ادامه داد: به نظر بنده نام آتش نشانان را باید به جان فشانان تغییر داد چون این عزیزان در خدمت به مردم و نجات جان آنان در حوادث گوناگون واقعا از جان خود می گذرند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آستارا، افزایش حقوق پرسنل آتش نشانی، خرید نردبان های بلند، تامین لباس های جدید ضد حریق، خرید تجهیزات مدرن اطفای حریق به ویژه برای طبقات بلند ساختمان ها را از جمله پیشنهادت خود به شهرداری عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسئولین عالی استانی و شهرستانی برای تامین نیازهای جدید ایستگاه آتش نشانی این شهر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توجه ویژه به تجهیز سازمان آتش نشانی دربودجه ۹۶ شهرداری آستارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..