تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال‌جی G6 به اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود!

طبق گزارشات تازه‌ای که از سوی Forbes منتشر شده، پرچمدار بعدی ال‌جی که اواخر ماه فوریه به صورت رسمی در رویداد MWC 2017 معرفی و از ماه مارس روانه بازار خواهد شد، برخلاف انتظارات مجهز به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ نخواهد بود. بدین ترتیب همانطور که خود ال‌جی نیز تایید کرده، LG G6 مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود. اگرچه این چیپست نیز از قدرت بالایی برخوردار است اما قطعا به پای اسنپدراگون ۸۳۵ نخواهد رسید.

به گزارش وبسایت خبری Forbes، به دلیل استفاده سامسونگ از اسنپدراگون ۸۳۵ در پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی S8، این چیپست تا قبل از ماه آوریل برای سایر سازندگانی که قصد داشته باشند از این چیپست در دستگاه‌های خود استفاده کنند در دسترس نخواهد بود. به احتمال فراوان فروش گلکسی S8 از ۱۴ آوریل در کره جنوبی آغاز می‌شود. بدین ترتیب رقبای سامسونگ از جمله ال‌جی که قصد عرضه گوشی‌های رده بالا قبل از ماه آوریل را داشته باشند، ناچارند تا از پردازنده‌های دیگری در گوشی‌های خود بهره گیرند.

همانطور که مطلع هستید، کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ را با همکاری سامسونگ توسه داده است. به همین دلیل این حق را می‌توان برای سامسونگ قایل بود که با مشکل کمبود این چیپست برای تولید پرچمداران بعدی خود مواجه نگردد، که البته این امر به سایر کمپانی‌هایی که قصد استفاده از این چیپست را دارند ضربه جدی وارد خواهد کرد. همانطور که می‌دانید اچ‌تی‌سی که اخیرا از گوشی جدید خود با نام  U Ultra رونمایی کرده، همانند ال‌جی مجبور به استفاده از اسنپدراگون ۸۲۱ در این محصول شده است.

زمان زیادی از ادعای ال‌جی مبنی بر اینکه گوشی G6 یک گوشی‌هوشمند ایده‌آل خواهد بود، نمی‌گذرد. این گوشی مجهز به نمایشگر بزرگ ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی است و قابلیت ضد آب نیز خواهد داشت. با این حال آیا فکر می‌کنید این گوشی با توجه به استفاده از اسنپدراگون ۸۲۱ به جای چیپست جدیدتر و سریعتر ۸۳۵، می‌تواند یک گوشی ایده‌آل لقب گیرد؟!

مرتضی صفری

علاقه‌ فراوانی به تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه‌ کامپیوتر و فناوری اطلاعات دارم و از به اشتراک گذاشتن آموخته‌هام با دیگران لذت می‌برم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال‌جی G6 به اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..