تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۵۰ درصدی درآمد سامسونگ در سه ماهه چهارم ۲۰۱۶

بر اساس گزارش سامسونگ، درآمد این شرکت کره‌ای در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵، ۵۰ درصد افزایش داشته است. با توجه به فاجعه گلکسی نوت ۷، بسیاری انتظار داشتند که سود سامسونگ بسیار کمتر شود، اما این ارقام نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته این موضوع را به خوبی مدیریت کرده و نه تنها از برند خود محافظت کند، بلکه سود خود را نیز افزایش دهد.

سامسونگ توانسته با فروش پنل‌های نمایشگر و چیپ‌های حافظه،‌ نه تنها سود زیادی کسب کند، بلکه سه ماهه چهارم را تبدیل به بهترین فصل مالی خود در سه سال گذشته بگرداند. بخش دیگری از سود سامسونگ ناشی از فروش گلکسی S7 و S7 Edge بود که با نبود گلکسی نوت ۷، محبوبیت دوباره‌ای یافتند. بخش کوچکتری از سود نیز ناشی از فروش خوب گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده سامسونگ بوده است.

سامسونگ ادعا می‌کند که سودآوری بخش حافظه و نمایشگر ناشی از این است که این شرکت در چند سال گذشته در حال سرمایه‌گذاری بر روی این بخش‌ها بوده تا سود خود را در این دو بازار افزایش دهد. سامسونگ انتظار دارد تا سودآوری این دو بخش در سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۵۰ درصدی درآمد سامسونگ در سه ماهه چهارم ۲۰۱۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..